Vragen over bezorging en retouren

Ik wil een verkeerd geleverde doos retourneren.

  • Wij vragen u bij onjuiste levering direct contact met ons op te nemen via info@goudentonvught.nl. De verkeerd geleverde doos halen wij op bij het afleveradres. De datum laten we van tevoren weten. Dit kan maximaal 10 werkdagen duren.

 

  • Ik wil mijn bestelling retourneren ( geen opgaaf van reden).

    Net als alle webwinkels bent u bij ons beschermd door de wet "koop op afstand" hierdoor kunt u zonder opgaaf van reden de wijn terugsturen binnen 14 dagen. Dit moet dan wel zoveel mogelijk in de originele verpakking, met ongeopende flessen en de verzendkosten zijn voor eigen rekening.

     

  • Mijn bestelling bevat een gebroken fles .

    Indien u producten in beschadigde toestand ontvangt, dan wel producten ontvangt die niet voldoen aan de kwaliteitseisen die aan het desbetreffende product gesteld mogen worden, verzoeken wij u dit binnen 14 dagen na bezorging aan ons kenbaar te maken via email info@goudentonvught.nl. Onze klantenservice zorgt ervoor dat uw klacht zo goed mogelijk wordt afgehandeld.

     

  • Ik wil wijn retourneren die ik niet lekker vind.

    Dit is helaas niet mogelijk. Enkel wanneer het product gebreken vertoont kunt u hier beroep op doen.

     

  • Mijn wijn bevat kurk, ik wil deze fles retourneren.

    Indien u producten in beschadigde toestand ontvangt, dan wel producten ontvangt die niet voldoen aan de kwaliteitseisen die aan het desbetreffende product gesteld mogen worden, verzoeken wij u dit binnen 14 dagen na bezorging aan ons kenbaar te maken via email info@goudentonvught.nl. Onze Klantenservice zorgt ervoor dat uw klacht zo goed mogelijk wordt afgehandeld.

     

 

Voor overige vragen kunt u via e-mail info@goudentonvught.nl contact met ons opnemen. Wij zullen u zo snel mogelijk een antwoord geven.